Kunstkijk 2016 komt er aan

KunstKijk wordt gehouden van vrijdag 13 mei t/m maandag 16 mei 2016.

Het aantal plaatsen waar van kunst kan worden genoten is dit jaar uitgebreid tot 26 locaties. Nieuw is de deelname van Kunststichting Goedereede met een aantal locaties. De locaties zijn tijdens KunstKijk geopend van 11.00 uur tot 17.00 uur .
(zondag onder voorbehoud)
Meer informatie op  Kunstkijk Goeree-Overflakkee

KunstKijk staat open voor beeldend kunstenaars, die professioneel actief zijn ongeacht hun plaats van vestiging. De exposities worden groepsgewijs gehouden op een aantal locaties op het Zuid-Hollandse eiland Goeree-Overflakkee. Per locatie is het aantal exposanten verschillend, afhankelijk van de mogelijkheden van de locatie.

WAT STAAT OP HET PROGRAMMA?
Een aantal basisscholen doet dit jaar weer mee met als thema “Het Boek”.  Naar aanleiding van dit thema zullen de Reizende Dichters hun E-Book presenteren, zie op de Kunstkijk website  onder SPECIALS Metrum-Sessie.

Trompettist Eric Vloeimans zal ook dit jaar weer een concert verzorgen op hofstede Lust & Last.

Wij heten u in 2016 graag weer van harte welkom

Werkgroep KunstKijk   (Stichting Podium Goeree-Overflakkee)