Muziek in de Voorstraat

Het huiskamerfestival 'Muziek in de Voorstraat' speelt zich jaarlijks af in enkele monumentale panden in de Voorstraat in Middelharnis
Het huiskamerfestival ‘Muziek in de Voorstraat’ speelt zich jaarlijks af in enkele monumentale panden in de Voorstraat in Middelharnis

Sedert 2013 wordt in het huiskamer festival ‘Muziek in de Voorstraat’ georganiseerd.
Elke keer worden verrassende optredens verzorgd in bijzondere monumentale panden aan de Voorstraat.

Met het betreden van de monumenten panden reizen we terug in Middelharnis’ geschiedenis met vissers, reders en ondernemende bestuurders.

Vrijdag 21 september 2018: zesde editie Muziek in de Voorstraat

UITVERKOCHT

Met genoegen presenteren we het programma van de zesde editie van Muziek in de Voorstraat 2018, die we als motto meegeven ‘wereldburgers in Middelharnis’.

We hebben opnieuw een programma waar we trots op zijn en mogen weer rekenen op de medewerking van vier families in de Voorstraat die hun huiskamer beschikbaar stellen.

Julie & Andreas (harp en bandoneon)
Clementine & Wyatt Easterling (singer-songwriters, americana)
Romy de Winter en Alex Chater (viool en piano, klassiek))
Jasper Rosmalen en Stanislav Jusufovic (viool en accordeon, jazz)
Als ‘side act’  verwachten we een bezoek door bijzondere gasten, eertijds werkzaam in de ‘Flakkeesche Drukkerij” aan de Voorstraat.

We ontvangen u graag vanaf 19.15uur met koffie in het Oude Raadhuis.
Aanvang programma 19.45uur.
Toegang: € 25,00 per persoon inclusief koffie bij ontvangst en verfrissing in de pauze.

Kaartverkoop
muziekindevoorstraat@gmail.com
Mail uw naam en gewenste aantal kaarten en u ontvangt per ommegaande de betaalinstructie.
De kaartverkoop wordt verzorgd door Stichting Podium Goeree-Overflakkee.
Uw reservering is geldig nadat uw betaling is ontvangen. Uw toegangsbewijs ontvangt u bij aankomst op Muziek in de Voorstraat. We organiseren het festival onder voorbehoud van voldoende verkoop van kaarten.

Werkgroep Muziek in de Voorstraat
onderdeel van Stichting Podium Goeree-Overflakkee

Bekijk foto’s van de vijfde editie op onze website in de categorie ‘Muziek in de Voorstraat